In het jaar dat AFAS haar 20e verjaardag vierde, passeerden we voor het eerst de magische omzetgrens van 100 miljoen. En daar zijn we met z'n allen natuurlijk buitengewoon trots op. Dat we als organisatie in staat zijn elk jaar te groeien is geen toeval. Daar liggen een heldere visie, uitgesproken keuzes en een transparante manier van zakendoen aan ten grondslag.

Wij zullen blijven vasthouden aan onze principes van transparantie en standaardisatie. Wij vinden dat binnen bedrijven zoveel mogelijk informatie openbaar moet kunnen zijn, van verkooptargets tot ziekteverzuim en faalkosten. Wij willen met onze software en dienstverlening ondernemen niet alleen inzichtelijk, efficiënter en goedkoper maken, maar ook leuker en beter. Software met een missie dus.

Vernieuwingsprocessen

In 2016 was het jaarthema bij AFAS ‘Met liefde’. Stel de klant centraal in de keuzes die je maakt. Betrek de klant in het ontwikkelproces en luister naar zijn wensen. Het thema vraagt je ook op de stoel te zitten van de klant. Tegen welke problemen loopt hij aan en waarin kunnen wij hem helpen?
Veel bedrijven worden geconfronteerd met een interne omgeving die verandert of stilstaat.

Automatisering speelt in veel van die vernieuwingsprocessen ook een rol. Het is ons doel om zowel nieuwe als bestaande klanten bij de hand te nemen om er voor te zorgen dat zij hun uitdagingen aan kunnen. We kiezen voor een proactieve benadering en nemen onze verantwoordelijkeid voor het succes van ons product bij de klant.

Een missie waar we elke dag met 400 enthousiaste medewerkers hard aan werken en het elke dag 1 procentje beter proberen te doen!