Strategie


Met plezier en trots kijken wij terug op het jaar 2017. Een jaar waarin we een omzetstijging van 13 procent ten opzichte van het jaar ervoor hebben gerealiseerd! Dat we als organisatie in staat zijn elk jaar te groeien is geen toeval. Daar liggen een heldere visie, uitgesproken keuzes en een transparante manier van zakendoen aan ten grondslag. 

Wij zullen blijven vasthouden aan onze principes van transparantie en standaardisatie. Wij vinden dat binnen bedrijven zoveel mogelijk informatie openbaar moet kunnen zijn, van verkooptargets tot ziekteverzuim en faalkosten. Wij willen met onze software en dienstverlening ondernemen niet alleen inzichtelijk, efficiënter en goedkoper maken, maar vooral ook leuker én beter: software met een missie dus. 


Verbeteringsprocessen

In 2017 was het jaarthema bij AFAS ‘1 Procentje Beter’. Stel de klant centraal in de keuzes die je maakt en bedenk bij alles wat je doet: 'Kan dit niet nóg een stapje beter?' Het thema inspireert om medewerkers en klanten nog succesvoller te maken. Deze manier van denken past bij AFAS als bedrijf en blijven we vasthouden!

2018: DOEN!

Automatisering speelt in veel verbeteringsprocessen een rol. Het is ons doel om zowel nieuwe als bestaande klanten bij de hand te nemen om er voor te zorgen dat zij hun uitdagingen aan kunnen. We kiezen voor een proactieve benadering en nemen onze verantwoordelijkeid voor het succes van ons product bij de klant. Het succes is ook voor een groot deel afhankelijk door het gewoon te 'DOEN!', het jaarthema voor 2018. Met ruim 400 enthousiaste medewerkers willen we iedere dag potentiële, nieuwe en bestaande klanten helpen, hun doelen met praktische handvatten te realiseren.