De AFAS Academy is dé kweekvijver van nieuw talent voor AFAS. Grip op instroom en doorstroom is een belangrijk aandachtspunt om ook voor de lange termijn de juiste mensen in dienst te krijgen en te houden. Wij profileren ons als een Nederlands familiebedrijf dat staat voor enthousiaste medewerkers, volledige transparantie en een positieve bedrijfscultuur. AFAS werd in de Computable 100 naar voren geschoven als het meest geliefde familiebedrijf in de IT-sector voor werknemers.

Onboarding nieuwe medewerkers

Om nieuwe medewerkers zich zo snel mogelijk thuis te laten voelen hebben we een uitgebreid en volledig gedigitaliseerd onboardingsplan. Alle nieuwe medewerkers volgen bij ons dit traject. Hierdoor is de inwerktijd richting het effectief vervullen van een functie kort er zorgt het ervoor dat managers en teamleiders efficiëntie behalen in de inwerktijd. Zij zijn minder tijd kwijt aan begeleiding en hebben direct inzicht in de voortgang van nieuwe medewerkers.

Zelfontplooiing

AFAS heeft als uitgangspunt dat medewerkers zich moeten blijven ontwikkelen. Zowel voor zichzelf als om blijvend meerwaarde te hebben voor onze klanten. Opleiden en begeleiden van medewerkers is van zeer groot belang. We bieden onze medewerkers een prettige werkomgeving, goede arbeidsvoorwaarden en uitgebreide mogelijkheden tot zelfontplooiing en het verleggen van grenzen.