Kerncijfers

AFAS Software heeft in het boekjaar 2016 zowel de omzet als de winst flink zien toenemen. De omzet steeg autonoom van 92 miljoen euro
in 2015 naar ruim 107 miljoen euro in 2016. Dat betekent een stijging van 16 procent. De winst steeg in het afgelopen jaar ook met 16 procent naar 35 miljoen euro. Bekijk de resultaten in het dashboard hieronder of download de jaarrekening in pdf.

Fantastische cijfers natuurlijk en daaruit blijkt eens te meer dat er een groot vertrouwen is in ons prachtige bedrijf. De pijlers van de toekomst staan als een huis. Onze ambitie beperkt zich niet tot één jaar en dat is het mooie van een familiebedrijf: wij stellen de aandeelhouderswaarde of dividenduitkering niet centraal. Elke dag zijn we bezig ons werk nog leuker en beter te maken, werken we aan mooie producten en onderscheiden we ons in de manier van samenwerken met klanten en partners. Zo werken we aan groei.

In onderstaande BI-dashboard vind je de historische cijfers terug en kun je verschillende jaren met elkaar vergelijken. De getoonde grafieken zijn allemaal klikbaar zodat je zelf de informatie kunt selecteren die je wilt zien. Voor een volledige schermweergave klik hier.